26-453 חוזרת מן המתים: פרק שישים ושבעה – איחוד מחדש.

בעוד הקפיצים האחוריים מקבלים את צורתם הסופית, והאשיה מתרחצת לקראת החתונה – טבלה גם הכנף החדשה (ואיתה גם המדרכה החדשה) בחומצה, שבע פעמים, וגולוונה. הטבילה הממושכת היתה נחוצה כדי להסיר את שמן השימור עתיק-היומין בו נמרחה כנראה הכנף, לפני ששים-וחמש שנים.

כך נראתה הכנף אחרי הטבילה ואחרי סתימת חורים אחדים שנתגלו בה:

The NOS front wing after cleaning and galvanizing

הנה היא צד בצד הכנף הישנה אותה היא עומדת להחליף:

Side by side with the original wing

מיצאו את ההבדלים! (רמז: הקצה הימני). גם מבט מלפנים חושף הבדלים אחדים:

Find the differences

או איך אומרים הצבעים? "הקווים! הקווים!”

Find the differences 2
The inner valance re-attached

לכנפיים הקדמיות יש "חצאיות" (valance) פנימיות שמטרתן למנוע מן המנוע להיות חשוף לפגעי הדרך. החצאיות הללו נוקו, גלוונו ונצבעו באבקה בצבע שחור בוהק. הרי אחת מהן מורכבת על הכנף המתאימה

שימו לב ל"חלון" הנמצא בחלק הימני של החצאית. הוא מחוזק במסגרת מתכת עטופה בגומי. דרך חלון זה עובר מוט נשיאת הכנף שעולה מהחלק הקדמי של האשיה, מתחת לרדיאטור:

The "window" in the wing is open for the "hand" (A) holding it

(מסומן ב A ). תפקיד המסגרת המצופה בגומי הוא להגן על החצאית ולמנוע רעש.

Gromet

ליד החלון יש בחצאית חור ובו גומיה. דרך חור זה יעברו בהמשך חוטי החשמל לפנסי הדרך ולאורות החניה.

עם הכנף הגיעה גם מדרגה חדשה – וגם היא נוקתה גולוונה ומוכנה להרכבה. הנה היא, עדיין באריזה:

A new (replica) runing board has arrived

ועכשיו בעצם הכל מוכן לאיחוד המחודש.

הנה הוא אילן הגרריסט מגיע לסדנה של אורי עם מרכב הרובר על גבו – קבלו אותו!

The repaired body returns home

מתכונן לפריקה:

לאט לאט

ערן מתעניין בגג (וגם מגיע אליו בלי בעיות):

וסוף-סוף היא כאן – מצפה לזיווג.

מגייסים כמה שכנים עזי שרירים:

ו…הופ!

זהירות, הגג!

מאמץ אחרון

ויש

Here we go

 PREV

NEXT:   http://wp.me/pXLKy-M5